11 Haziran 2009 Perşembe

Henüz Ölmedim :)


Biliyorum aradan biraz uzunca bir vakit geçti.Arada tatile ihtiyaç hissediyor insan değil mi biraz?Tatil işi şaka da,hayatımda bir takım değişiklikler yaşadığım dönemlerdeyim diyeyim.Yokluğumda takipçilerimden eksilenler olmuş bakıyorum :) Zorlama yapmak istemiyorum kendime arkadaşlar.Bu bloğu kendime olumlu etkileri olsun diye açtım.İçimden yazmak gelmediği halde yazarsam bu işin tadı kaçar.O yüzden arada bu kaçamaklarımı mazur görün olur mu?Daha önce de söylemiştim,ne laf olsun diye yorum yazıyorum,ne de çok yorum alma kaygısı taşıyorum.Ama bilinki sizlerin postlarını genellikle aksatmadan okuyorum.Mani-depresifin depresif haline de ihtiyaç duyuyor bünye :) Maniye katlanıyorsanız depresife de razı olun canım benim için :) Arkadaş hatrına çiğ tavuk yenirmiş :) Neyse döndüm bakalım,korkmaya başlamış olanlar vardı geçen bir ara girdiğimde öyle söylemişlerdi.Zannederim o zamandan beri öldüğüme kanaat getirdiler ki takibi bırakmışlar.
.
Sahi,çoğu zaman bu aklıma takılıyor.Biz blogculardan biri Allah korusun ebedi hayata geçsek birbirimizden haberimiz bile olmaz,bloğu sorumsuzca bir veda bile etmeden bıraktı gitti sanırız büyük ihtimalle.Neyse işi geyiğe vurmaya başladım galiba.Gelemiyorum hiç böyle geyik muhabbetlerine,tarzım değil pek.Bendeniz Ağır Abla :) Şimdilik bu kadar....Hoşçakalın...

13 yorum:

  1. Hoşgeldiniz,inan bugün aklımdan geçtiniz,tabii iyi manada,özledik sizi...:)
    Saygılar,sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk :)arada uğrayıp baktım ne var,ne yok :) Yarın karneleri de veriyoruz,yuppiii!Memlekette pinekleyip durucam artık :)Büyük ihtimal çeneme vurur gibi geliyor:)Hazır olsun herkes,mani dönemi başlıycak :)))

    YanıtlaSil
  3. Hadi hayırlısı o zaman..:))

    YanıtlaSil
  4. Manik depresif demek istediniz galiba? Psikolog değilim ama, benim de depresif olduğumu söylerler oradan biliyorum az çok.

    İzleyiciler kısmında olmayan ama sizi izleyen yani blogunuzu okuyanlar da olabilir. Yani sadece oradaki izleyiciler kısmı ile sınırlandırmamak lazım. Mesela ben, arada girip bakıyorum ama, neyse şimdi moral bozmak gibi olacak.

    Yazın efendim yazın, okuyan bir çift göz bulunur elbet :)

    YanıtlaSil
  5. Biliyorum o kadarını :) Benimde var gizli takibettiklerim :) Aklıma bişey takıldı.Madem dilimiz konusunda hassasiyetleriniz var,neden dijital kimliğiniz mi artık tam anlayamadım ama neden İngilizce menülü?Türkçe menüsü yok muydu? Bloğunuz başka bir yerde mi ?Ayrıca nickiniz de yabancı bakın :)

    YanıtlaSil
  6. Dilimiz konusunda TDK kadar olmasa da biraz takıntım var. Ama sırf yazıyı okurken bir şey anlayabilmek için. Yoksa ukalalık olsun diye demedim.

    Hem siz Türkçe öğretmeniymişsiniz, girdiler den birinde öyle yazmışsınız şaşırdım :=)

    Teknolojiyi üretenler genelde bu dili kullanıyor. O kimliği üretenler de o dili kullandıkları için ingilizce yapmışlar. (Evet sıkıcı bir konu biliyorum)

    nuri.veblogu.com blog adresim. (Hehe tek tek hataları mı toplayacaksınız yoksa :p)

    Nick de yabancı evet biliyorum ama bu Türkçe kullanmama engel değil. Bir nevi eskiden kalan bir alışkanlık.

    YanıtlaSil
  7. Hayır,Türkçe öğretmeni değilim.Başka bir alanda öğretmenim :) Sanırım karıştırıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  8. Şimdi bloğunuzu açtım,ilk iki yazınızı şöyle bir okudum.Fikri aklıma siz soktunuz doğrusu.Amacım sizin açığınızı aramak değildi ama :) Noktalama ve yazım yanlışlarınız benimkinden az değil :)

    YanıtlaSil
  9. Anneler günü ile ilgili yazıdan bir alıntı http://yosundaninciler.blogspot.com/2009/05/anneler-gununde-gonlumden-suzulup.html

    "Türkçe dersinde öğrencilerime annelerine bir mektup yazmalarını istediğimi söyledim."

    Tamam hafızam çok kuvvetli değildir, hatta balık hafızası var desem yalan olmaz ama bu aklımda kalmış :)

    YanıtlaSil
  10. Yanlışlarım sizinkinden az demedim ki :)

    Sadece insan kendi kusurlarını diğerlerininkinden daha az görüyor, ya da daha az gözüne batıyor demek ki :)

    Amacım kötülemek değil, sadece biraz daha düzenli olursa iyi olur (okuması falan) o yüzden.

    YanıtlaSil
  11. Bu konudaki samimiyetinize inanıyorum.Yani bloğumu ard niyetli olarak eleştirmediğinize.Hatta size teşekkür ediyorum.Eleştiri ve fikirleri değerlendirerek daha başarılı oluruz,buna inanıyorum.Bakın hatta gördüğünüz gibi yazı karakterlerimi küçülttüm.Daha eski yazıları da yavaş yavaş değiştireceğim.Ben kendim okumayı seven bir insan olduğum için,bu konuda görsellik önemli olmuyor pek.Konu ilgimi çekiyorsa her halukarda okurum.Tabi bu herkes için geçerli olmayabilir.Şimdi çocuklara kitap okutabilmek için, kitaplar ne ilginç hale getiriliyor bilir misiniz bilmem.Neyse,demek ki görsellik düşündüğümden daha ön planda imiş.Bunu çıkardım :)
    "Türkçe dersinde" demiştim evet.Peki madem,açıklıyayım.Sınıf öğretmeniyim ben :)

    YanıtlaSil
  12. Şimdi de fontlar biraz küçük olmuş diyeceğim ama hiç bir şey beğenmiyormuşum gibi olacak :p

    Yorumlar da kullanılan font boyu iyi gibi. Ya aslında bu kadar büyütülecek bir şey değildi. Ve insanları böyle açıklamalar yapmak zorunda bırakmak hoşuma gitmiyor aslında.

    Kendimi bazen durmadan mızmızlanan ihtiyarlar gibi hissediyorum :s

    Ama görsellik deyip geçmeyin bence. Gerçi siz daha iyi bilirsiniz ki dizgicilik diye bir meslek bile varken görselliğin önemsiz olduğunu düşünmemek gerek (bence). Neyse galiba yine çok uzattım konuyu. Özür dilerim.

    Bu arada farkına vardım ki, bir iletişim aracı olarak yorum kutusu pek makul bir çözüm değil :) (Yorum alanı tartışma forumu gibi oldu da biraz :)

    YanıtlaSil
  13. Bana da küçük geldi,değiştirmeyi düşünüyodum :)
    Detaycı bir kiiliğiniz var sanırım benim gibi :)Ben şablonu da biraz değiştirmek istiorum ama blogspotta fazla seçene yok galiba.Ne zamandır kurcalamadığım için unuttum bu işleri.Dikkat ederseniz yazı kenarlarında oldukça geniş bir alan boş kalıyor,bu hoşuma gitmiyor.Satırlar daha geniş olsun istiyorum.Zaten yazılarım bu yüzden de uzun görünüyor.Bu işten anlar mısınız bilmem,öneriniz varsa beklerim.Meraketmeyin undan sonrakileri sileceğim :)

    YanıtlaSil