11 Ağustos 2009 Salı

Bir Kediyim

Ben küçük bir kediyim,
Soğuk ve karanlık gecelerin yalnızlığında,
Daha doyamadan annesinden koparılmış,
Küçük bir kediyim ben
Umarsızca gecelerin koynuna atılmış...

Küçüçük bir kediyim ben,
Yaşama dair küçük umutları olan,
Belki biraz süt,biraz ekmek,
Hergün yesem hiç bıkmam,
Kuru bir köşe, olursa biraz da sıcak,
Hele varsa bana açılmış bir de kucak
Dünyanın en mutlusu olurum o zaman...

Küçük bir kediyim ben,
Korkuyorum sevgi beklediğim ellerden,
Korkuyorum yeniden işkence görmekten,
Küçücük bir kediyim ben,
Hayatınızın bir köşesine eklenmeyi bekleyen,
Buna ölesiye muhtaç,
Bunu ölesiye isteyen!...

_________________________________22.2.2007

3 yorum:

  1. Merhaba öğretmenim...Kreativ Blogger ödülü bu sene sizin bloğunuza gitti,bir ara uğrayın bana...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim efendim,ödüller güzeldir de,mim olayına alerjim var ya benim,daha önce paylaşmıştım.Çok teşekkürler,blog yaşamımdai ilk ödül :)

    YanıtlaSil
  3. sevgi arayışları içini ısıtan huzurlu bir sevginin temsilimi bu.insan hayatta başka ne ister sarılp sarmalandıgı bir yürege koy olmak o yürekte büyümek,bir elin saçı okşaması omzunda sessizce anlık zamanın susuşu bile neler anlatmazki.aşk aşkın anlatımı yaşanmak degil aslında aşk yüreginde ateş gibi özlem gibi,büyür,seni aşar an ve an nefes nefes solugunu keser bir kedi uysallıgında kıvrılıp istedigi tek şey huzurlu elin altında sıcaklıgını varoldugu teslimiyeti arar.

    YanıtlaSil