18 Haziran 2009 Perşembe

"Bekarlık Sultanlık" sa,"Sultanım" Yeniden, Yosun Sultan :)

"Bekarlık sultanlıktır" derler ya...Ben de bekarlığa tekrar geçiş yapınca "kızım Yosun,bırak uyuzlanıp durmayı" dedim kendime.
.

Benim ilk gençliğimde "gecelere akma" diye ne bir deyim,ne de faaliyet vardı.Öğrencilik bitmeden ev hanımlığı ve hatta annelik gibi rolleri, nasıl olduğunu anlamadan bürünüvermiştim.Sonra da öğretmenlik rolümü üstlendim.Tüm zamanlarda sorumluluklarımı,hele de annelik sorumluluğumu dört dörtlük denilebilecek şekilde yerine getirdim.Aynı zaman da çok iyi bir ev kadını ve eş oldum.Bunun tersini söyleyen hiç kimse olmadı hiç.
.
Şimdi tekrar bekarlık günlerime döndüğüme göre (Ki bi çok yaşdaşımın daha yeni evlendiği,hatta evlenemediği bu yaşta :) ) hayatın tadını çıkarmaya bakmalıyım diye bi karar aldım.Nasıl olsa çoru çocuğu büyütmüşüm."Zamanında millet sevgilisiyle gezip tozarken,bebek salladığın günlerin acısını çıkarmalısın" dedim kendi kendime...Yapacağım ilk iş,"gecelere akmak" olmalıydı.Ama düşününce bunu gözüm kesmedi."Ya Gossip İpram'ın kameralarına yakalanırsam,bu yaştan sonra ele güne rezil olursam" korkusu sardı beni.Düşündüm,taşındım...Gossip İpram'ın korkusundan bu "gecelere akma " hevesinden vazgeçtim.İlkeli bi kadın olmak kolay değildi ne de olsa.Öyle,ilkeliyim,prensipliyim demekle olmuyodu bu canım.Hayatı yaşayış biçiminle oluyo ilke.Kolay değil bu canım...
.
"Aldım tepsiyi elime,döşedik ne varsa hazırda...Kendimi sigara ve alkole verdim o gece" diycem ama olmazzzz :) Ben 10 yıldan fazladır bi damla içki içmedim :) İçki içmeme kararını çok uzun yıllar önce verdim ve bazı ortamlarda da bu kararlılığımı hep devamettirmeyi başardım.Bi gün hayatıma girecek bi insan olursa, bu konuda benimle aynı fikre sahip olmasını isterim.Tabi kendisi konusunda :)
.
Sigaraya gelince...Kesinlikle içmeyenin yanında birilerinin rahatça sigara içmesi bana uymaz.Sigarayı hiç bi zaman abartarak içmedim.İçtiğim dönemlerde genellikle günde 2-3 tane içerim.Bazı günler de hiç içmem.Üniversitede arkadaşların ısrarlarıyla başlayan bu zararlı alışkanlık beni çok da sarmıyor.Sadece kendimle konuşmak istediğim,düşünmek istediğim zamanlarda içerim.Bir de kafa bir ya da bi kaç arkadaşımla muhabbet yaparken, onlar içerse ben de eşlik ederim.Hayatımda içtiğim dönemlerden çok içmediğim dönemler daha fazla olmuştur.6 ay içmişsem 1 yıl bırakmışımdır mesela.Evde sigara içilmesi hiç hoşuma gitmez, eve sinen kokusundan nefret ederim.Balkonda içmeli içen.Eğer evde sigara içilecekse, içilirken odanın kapısını kapatır ve sabaha kadar odayı havalandırırım.Ve bir eş,eşi sigara içmiyorsa kesinlikle sigara içmemeli (bence) .
.
Ayrıca, ölee gecelere akmak falan bana göre şeyler değil.Ben olsa olsa fasıl masıl dedikleri eğlence türüne uyum sağlarım belki.O da alkol almadan olur benim için.
.
Bugün bu fotoğrafları görünce bunları paylaşmak istedim.Bu fotoğrafı kışın memlekette çekinmiştim.O günler de hayat bir mengene olmuştu sanki benim için ve beni sıkıştırıp duruyordu.Patlamak üzereydim,kabıma sığmıyordum,sığamıyordum.Bazen herşeyi kırıp dökmek,ortadan kaybolup gitmek istedim.Bazen insan daha kötüsün yapmaktan korkarsa,birazcık hata hakkı vermeli kendine diye düşünüyorum.Sigara da benim için böyle bişey.Benim için daha az zararlı bi seçenek...
.
O gece kızkardeşimin evinde, benim deyimimle "sahte çilingir" yaptık.O da aşağı yukarı benim gibidir, ama o gün kafası çok kızmıştı ve birayı o içti.Ben de limonlu soda ve nescafe :) Limonlu buz gibi bi sodayı hiç bi şeye değişmem doğrusu. Ben de onunla kafayı buluyorum :) Alttaki linkte çok sevdiğim,içimi buran parçalardan biri var bu arada.Hoşçakalınn...


http://www.loxol.tv/videoizle_cf0868c83f8c965142d2_Kerim-Tekin---Kar-Beyazdir-olum

7 yorum:

  1. Bira bence alkollü içecek kategorisinden çıkarılmalı %5 normal, %7,5 Extra. Nedir yani bu kadarcık şey den alkol değil alkolcük olur bence :p. Yoo alkolik değilim ama böyle düşünüyorum. Sultanlık mıdır değil midir zaman gösterecek :)

    YanıtlaSil
  2. ben de resme bakar bakmaz. biraz saltanat havası sezmiştim. demek sultanlıktan mış. tercihinizden memnunsanız hayırlı olsun efendim. limonlu sodaya bu sıcaklarda sıcak bakıyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  3. Limonlu Sodayı okuyunca birden canım istedi,iştahım açıldı..

    Bu arada fotoğraflarınızda genç liseli bayanlar gibisiniz öğretmenim...

    Karekterli,seviyeli,bilgili ve özgüveni olan birisiniz...
    Umarım bir gün aradığınız ruh ikizinizi bulursunuz...Ne mutlu ona...:)

    YanıtlaSil
  4. Such,çok az bir oran olabilir,bu konuda haklısın.Ama az da olsa çok miktarda içildiğinde sarhoşluğa neden olabiliyor.Çayı ne kadar içersen iç,böyle bi ihtimal yok mesela,ama birada öyle mi?Belki bazı kişler çok içse bile sarhoş olmayabilir,ama bazıları oluyor değil mi?Bu yüzden alkollü içecek kategorisinde kalmalı bence :)İçmem,ama edebiyle içene de saygım var :)Teşekkür ederim,gene de fikrini paylaştığın için.Bu arada şablon konusunda geçen yazdıkların için teşekkür ederim.Çok incesin.Bunu düşünmen bile beni mutlu etti,yapmış kadar oldun,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. İbrahim Bey,memnunum şimdilik,Allah bozmasın :)

    Hakan-can,çok teşekkür ederim sözlerin için.İnşallah bulabilirim onu,pek bi umudum yok ama bu çağda,Allah'tan hayırlısı :)

    Soda iyi iştah açıyo,gerçekten haberiniz olsun.Hem ben bu limonlu sodaya başlıyalı beri hiç grip olmadım,senelerdir.Hoşçakal....Allah senin de gönlüne göre versin hrşeyi :)

    YanıtlaSil
  6. yazınızı şimdi gördüm ve inanırmısın bende şuan limon lu soda içiyorum bu sıcak günlerde insanın içini açıyo ha bu arada sizinde o güzelliğinz görünce dhada bir ferahladı içim elinize sağlık çok güzel yazmışsınız.

    YanıtlaSil
  7. İltifatatın için teşekkür ederim Siyah Kelebek.İçin için,günde 1 bardağın zararı olmaz,bol bol mineral ve kalsiyum ayrıca :)

    YanıtlaSil