17 Haziran 2009 Çarşamba

Yayla Manzaraları

















4 yorum:

  1. taşeli platosuna benzettim buraları.yanılıyormuyum.yıllarım geçti oralarda.oğlak resimleri çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel yerler insanın canı şuan orda olmak istiyor yada ordaki çocuğun yerinde olmak

    YanıtlaSil
  3. Evet Ramazan Bey,doğru tahmin :)Benim de yıllarım geçti oralarda :) Teşekkür ederim efendim :)

    YanıtlaSil
  4. Siyah Kelebek,inan oralarda ço güzel fotoğraflar çıkartabilirdim ama hem akşam üzeri varmıştık hem de sağolsun benim hatırlayamadığım oradaki tanıdık akrabalar bırakmadılar ki daha çok fotoğraf çekebileyim :)Davete icabet etmek kültürümüzün bi parçasıdır bilirsiniz.Gönül koymasınlar,onlara da geçelim şunlara da derken akşam çabucak oluverdi.Ama bi daha ona göre gideceğim,oraya hazırlıklı olarak :)Sizlerin de görmesini dilerim,ayrı bi güzelliği var,ben Akdenizin bu kendine özgü coğrafi yapısını çok seviyorum,bu tür manzaralar içimi buruyor :)

    YanıtlaSil